יום שישי, 17 באוקטובר 2014

הקמפיין נגד סוכני הביטוח

חברת ביטוח ישיר וחברת תשע מיליון, הם אותה חברה , איי.די.איי חברה לביטוח בע"מ.
הפרסומים שלהם שונים, אבל המוקד הטלפוני שלהם הוא אותו מוקד.
בעלת השליטה בביטוח ישיר , או תשע מיליון , היא משפחת שנידמן....
צרכן שמעוניין להשוות מחירים פונה לשני החברות שהם בעצם אותה חברה.





נוסף על ההטעיה שלה, ביודעין את הציבור, בהציגה את החברה תחת שני שמות שונים: ביטוח ישיר וחברת ביטוח תשע מיליון, החברה החליטה להתחרות בסוכני הביטוח.
חברת הביטוח החלה בקמפיין בו היא תוקפת את הסוכן שוקה, שמייצג עבורה את כול סוכני הביטוח.

חברות הביטוח, הם 'המפעל', שבו מייצרים את הפוליסות והם אלו שמאשרים את העמיתים ומקבלים אותם לביטוח.
סוכני הביטוח, לעומת זאת, הם בסך הכול מתווכים ומשמשים כשלוח חברת הביטוח.
לראיה התשלומים עבור הפרמיות של הפוליסה, שבה בוטח הלקוח, מועברים ישירות לחברת הביטוח.

חברת ביטוח ישיר שנתח השוק שלה, בענף הביטוח הכללי, הוא לא יותר מ12%, טוענת כי מי שיבטח ישירות דרכה, ללא תיווך של סוכן יוזיל את הפרמיות לביטוח.

יחסך ממנו התשלומים עבור עמלות סוכן הביטוח.


להדם, ההוצאות של חברות ביטוח ישיר על פרסום גבוהות לאין שיעור מההוצאות של חברות ביטוח שמשווקות את הביטוחים שלה דרך סוכנויות ביטוח.

את הפרמיות שחברת ביטוח ישיר חוסכת, היא מוציאה על פרסומים שונים.
לחברות הביטוח הישיר, יש את הפריבילגיה לבחור איזה לקוח/ה תהיה היא מעוניינת לבטח.
לעומת זאת, לחברות הביטוח שמעסיקות סוכני ביטוח, אין את הפריבילגיה הזו.
שכן הם אמורים להתחשב במכלול התיק הביטוחי שמצוי בידי סוכן הביטוח.

לסיכום, בקרות מקרה הביטוח, עדיף סוכן שיעמוד לרשותך מאשר שתצטרכו להתמודד לבדכם מול חברות הביטוח.

אין תגובות:

פרסום תגובה